Pamukveannesi22 Merhaba kızlar 3 yaşında kızım var. Çok zayıf kilo almıyor yemek yemiyor zorla yediriyorum vermesen hiç acıktım demez. Sabah kahvaltısında bazen 1 tane tereyağında pişmiş yumurtanın ya yarısını yer yada 2 - 3 lokmasını. Zeytin peynir yoğurt reçel asla yemez. Abur cubur da vermiyorum aç bırakıyorum yine aynı. Öğlen sadece kuru ekmek bazen kavun karpuz yada yarım kase çorba içer hangisini kabul ederse artık. Akşam yine aynı şekilde ya çorba yada 3 tane anne köftesi vs başka yok. Mor meyveli karışım aldım 2 şişe bitirdim fayda etmedi ocean balık yağı Multi vitamin aldım onlar da iştah açmadı. Argivit classic şurup aldım onun da faydası yok şuanlık gözle görülür bir değişim görmedim. 10 buçuk kilo 88 cm. Doktorlar persentilin altında yaşıtlarına göre çok zayıf diyorlar ama yapacak bir şey de yok diyorlar anlamıyorum. Bende zayıfım size çekmiştir deniliyor. Uykuyu oldum olası hiç sevmez uyumaz aşırı hareketlidir yerinde durmaz ayakta dinelir yine de poposunun üstüne oturmaz öyle bir özelliği var. Kan tahlilini soracak olursanız d vitamini ve B12 biraz düşük dedi onu da kullanmaya başladım. Kelimesi fazladır yatana kadar susmaz. Dışarı çıkarırım mahalledeki çocuklarla oynar parka götürürüm iletişimi iyidir ama tek sıkıntımız iştahsızlık zayıf olması bu durumu yaşayan güzel annelerim çocuğunuza neler yaptınız yada iştahla yemek yiyen tatlı bebiş anneleri nasıl beceriyorsunuz bana biraz yardımcı olur musunuz?
petitonunannesii Pamukveannesi22 Benim oğlum güzel yer ama çok gelişimi geride.Suan 44 aylık 93 cm 13 kilo bizede size çekmiş deniliyor ama yaşıtlarına göre çok geride
Birkullanici Pamukveannesi22 benim kızımsa hiçbirşey yemiyor son üç dört aydır. Hatta doktora götürmeyi düşünüyorum. Kanı düşükmü d vit yada.
Canyavrum Pamukveannesi22 avakado,ceviz, yumurta,tahin,et,balık,bulgur pilavı, yoğurt,…falan yese bunlar güzel kilo aldırır aslında.ben bazen ekranla,bazen parkta sokakta,bazen mutfak lavabosunda çeşme açarak,bazen balkona kum dökerek yedirmeye çalışıyorum.
Pamukveannesi22 petitonunannesii bende aşırı zayıf değilim 160cm 51 kiloyum aslında ama kilo alamıyorum ekmek tüketirim her şeyden yerim ekmeksiz yemek yemem pilav makarna bile ekmekle yerim ama alamıyorum. Kızımın iştahı da yok yese de kilo almasa tamam diyeceğim ama yemiyor
Pamukveannesi22 Birkullanici hayır her şeyi çok iyi çıktı. Sadece d vitamini biraz düşük çıktı. B12 içinde doktor gayet iyi ama biz daha da yükseltelim yüksek olması zarar vermez dedi sprey verdi onun için
Pamukveannesi22 Canyavrum kuruyemiş arada yiyor. Eti yer özellikle kıyma köfte bunları hemen hemen her gün yediririm protein alsın diye zorla da olsa veriyorum bazen geri çıkarıyor kendini zorlayıp kusturur ama aç durmaktansa kussun 1 lokması gitsin midesine diyorum.