Kızlar kendim okul öncesi öğretmeniyim oğlum bu yıl anasıfina baslayyacak 3 buçuk yaşında kendi okulumda başka zümreye kaydedebilirdim ama okul müdürümüz inanılmaz sıkıntılı biri cocugunuzla göz göze dahi geldiginizi görmeyecem diyor.Hem oğlumun uyum süreci hemde okula yeni başlayacak öğrencilerimin uyum süreci derken çok strese girerdim diye düşündüm.Müdür aşırı aşırı degisiik bir adam hiç yok yere bile laf yapacak bir şey bulabiliyor.O yüzden oğlumu kendi okuluma yakın başka bir devlet anaokuluna kaydettim.Siz olsanız gözünüzün önünde olsun yine de diyip kendi okulunuza mi alirsiniz yoksa başka okula mi.Birde bende oğlumda öğlenci olacağız ve ders saatlerimiz cakisacak bir veli toplantısı veya özel bir etkinliğinde nasil bulunacağım hiç bilmiyorum.Daha önce bu konuda tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim.