dygskerem 2,5 aylıktan sonra zaten gepsinin salyası oluyor, dişleri kaşınabilir tabi ki ama çıkması zaman alıyor ha dese 6. Ayında çıkar zaten.
Bu arada aklı olan anne erken çıksın diye de dua etmez zaten :) benim kızım 11 aylık çıkarttı 1 gram ateşlenmedi ve genelde geç çıkartanlar daha dirençli oluyor