Annesininguzusu Dün acile götürdüm enfeksiyonda olabilir virüste dediler polikliniğe sevk ettiler pazartesi gidicem o zamana kadar antibiyotikli ve bi krem verdi ama sürekli çoğalıyor böyle bir şey başına gelen varmı
Bibiskrem Annesininguzusu benim kızımın gözü bu şekilde iki üç kez tekrarladı ilaçları kullanıyorduk bitince tekrarliyodu en son bı tanıdığımız nazardanda olur bı okutun dedi okuyunca geçti çok şükür . İlaçlardan fayda bulamazsanız bı deneyin bende hiç inanmazdım böyle şeylere ama oluyomus dedim kendi kendime
Annesininguzusu 1Umut bugün sanki kuruyor yara izleri ama çoğalmayada devam ediyor gibi baya kızardı yarın doktora gideceğiz hem çocuk doktoru hem cildiyeye bakalım ne diyecekler çok teşekkür ederim sorduğunuz için🥰❤️
pittikmantari_ Annesininguzusu yaralı egzemaya benziyor çevrede ocak yok mu okuttur benim kızın öyle geçti
Annesininguzusu pittikmantari_ bilemiyorum ki faydası olur mu yinede bi okuttururum bulursam teşekkür ederim❤️
Annesininguzusu suhedaaaaa sormayın ya gördükçe ne kadar kötü oluyorum hele şuan son halimi görseniz kabuklanmaya başladı az kısık bakıyor yarın ne diyecek bakalım doktor çok teşekkür ederim❤️