Melisa_ sahrabalam2 güzel yerler izmit şehir merkezine gore daha sakin mesela biz şimdi oradaydık sahil filan güzel sakin niçin sordunuz siz
sahrabalam2 Melisa_ eşim oraya atandı gitmeyi hiç istemiyorum kiralar gözümü korkutuyor çocukla bilmediğim bir yer beni alt üst etti
Melisa_ sahrabalam2 bende öyleydim is için geldik gurbette çocuk buyutmekde zor en iyi seni ben anlarım cnm 3 yıl oldu geleli buraya
Melisa_ sahrabalam2 kiradayim evet malesef ki cocukla zor geçiyor tabi esin ne kadar yardim etse de ise gittiğinde bazen mesaiye kaldığında zor alışıyorsun zamanla diyelim gurbet işte nerden bakarsan zor 🙂↕️