Lidya-ali bi cozummu fayda eder mi her çocukta bilmiyorum ama;2 yaş oncesi kızımda oyle idi benim bu vs derken Asya’nın bu,yada bana ver derken sana vereyim gbi knusurdu yani bizim ağzimızla bizden duyduklari ile sen ben kavramını yapamadığinı anladım…Sonra gun icinde otururken oyun oynayıp kitaplar okurken gostere gostere "bisey alirken bu benim,verirken bu senin,soru seklinde sana vereyim mi?sende istermisin?bende isterim"gibi konusarak ama isaretle sen ben gostere gostere konustum..oyunlar oynadik inanin 4 günü bulmadı sen,ben,sana bana diye duzeltti hepsini 24 ayda tam oturdu bu kavramlar.şuan 26 aylık hepsini yerli yerinde kullanır..Oyunlar halende bsey alip verme ile isaret ederek bizzat kullanin bunları kavrayablir.