Ben bugün ilk kez artık pes ettim ayakta sallamayı 23 aylık ve yıldım ne gece uykusu kaldı ne bisey yoruldum yani suya kalkar yastıgı ayağıma koyardı anne pış pılş hop bi daha salla koyarım uyanır habire tekrar tekrar ayakta sallayıp duruyorsum tüm gece forumda birinin yazını okumuştum o da bana ilham oldu bugün daha ilk günümüz 12 de yataga anca geçtik döndü dolandı inek koyun at oyuncakları var bayılıyor onlara onları da yanımıza yatırdık bende yattım yanına hiç ses etmedim kapadım gözümü 1 saat cebelleşti suan daldı mutluyum umarım yarın daha kısa sürer hatta bu günden itibaren insallah bırakmışızdır milat olur insallah en kısa zamanda sizin için de