Kızlar bebeğim 2 aylık gede devamlı uyanıyor zaten ama sabah 6 dan beri uyumuyor saat öğlen iki oldu yani on dakka uyuyor geri uyanıyor karnı tok altı temiz burnu temiz gazını da çıkarttı ben anlamıyorum yetişkin insan gibi aynı uyumuyor çocuk devamlı kucağında gezdir beni diyor sabahtan beri kolum koptu artık deliksiz uyuması için bir yöntem var mı uykuya bir türlü dalamıyor başıma ağrılar girdi yemin ederim