Ne yapsam susmuyor saatlerce ağlıyor fırlatıyor ısırıyor bitmek bilmeyen sonu gelmeyen ağlamaları var. Dışarı çıkıyoruz ağlıyor, eve giriyoruz ağlıyor, oyun oynuyoruz ağlıyor, hic bisey yapmıyoruz ağlıyor öyle böyle ağlama değil her ağlamasına kafasını yerlere duvarlara vuruyor kafasının her yeri mosmor bide kız çocuğu sakin uslu olur derler. Elini tutsam ağlıyor, boyama yapıyoruz ağlıyor, su ister ağlar, tuvaleti gelir ağlar hep ağlamak için bahaneleri var evin içinde kulak pamuğu takarak geziyorum artık komşular gelip gidip soruyor noldu niye ağlıyor diye sebep yok boş boş ağlıyor. Bugün artık poposuna vurdum ağlıyorsan ağla diye yaptığım doğru değil onaylamıyorum ama artık bunaldım yoruldum