Oğlum 4 yasında 5 gün önce dönen kaydıragın tepesinden baya yüksekten düştü hemen acile götürdük röntgen tomografi cekildi yüzü gözü mahvolmustu ayağım agrıyor diye cok ağlıyordu kırıktır diye korktum ama bir şey cıkmadı kırık cıkık yok dediler yüzü iyileşti ama hala topallıyor ama normal bir aksama gibi değil bildiğiniz yürüyüşü tamamen değişti 5 gün oldu daha düzelmedi başka bir hastaneye mi götürsem acaba. Bu cocuk beden böyle engelli gibi yürüyor cok kafama takılıyor acaba ağrıyor mu diyorum hayır diyor 2. Gün cok ağrısı vardı o gün baya korktu korku mu kaldı anlamadım babası farklı bi şehre hastaneye götürelim diyor cocuk doktoruna mı randevu almalıyız yoksa ortopediye mi almalıyız