defnekusum_ 10 gün önce sezeryan oldum bugün hastaneye gitmem gerekiyordu kimse olmayınca arabayı ben sürmek zorunda kaldım araba broadway manuel yani bir sorun teşkil eder mi acaba kendimi rahat hissettiğim için bindim zaten ağrım falan az olunca
eymenku defnekusum_ sezeryan sonrası evin içinde yemek bulaşık yapmak daha büyük sorun bence 😀 maalesef ki birçok kadın tek başına yapıyor hepsini araba kullanmaktan bişey olmaz ama benim kayınvalidem nazar değer yaoma nazar değer gitme diyordu hep 😀😀
babygirlandcatmom defnekusum_ ben normal doğum yapmama rağmen arabada sallanarak gittikçe canım çok acıdı buradaki yorumlara inanamıyorum tek amaçları dalga geçmek. Yavaş ve dikkatli sürersen bişey olmaz tümsek çukurlara dikkat et
defnekusum_ YorgunAmaMutluAnne ayaklarımızla sürekli debriyaj fren galan yapıyoruz ya o esnada zarar görür müyüm diye düşündüm