[silindi] Kızlar hazırlıklara devam ediyorum evde kutlama yapacağız bugün duvar örtümüzde geldi çok beğendim şimdide sunumluk bakıyorum önerisi olan var mı masa örtüsü vs keten kullanacağım sade tutuyorum her şeyi balonlarda krem ve toprak tonlarda olacak 😍
momas [silindi] ben bu organizerden aldım şimdi baharatlarımı dizdim üstüne kdksjak bişey olursa yine kullanırım ama
[silindi] momas ay çok güzel olmuş bunun ismi var mı link paylaşmak yasak ama isimle aratabilirim bir de cupcake süslerinizi nerde yaptırdınız
[silindi] momas ay ne kadar güzel yapmışsınız ben de normalde grafik tasarımcıyım bu gibi şeyleri yapabiliyorum ama tek başıma baktığım için vakit ayıramıyorum
momas [silindi] aslında çok basit yani canva uygulaması var oradan eşim şapkaları koydu sonra Migrosta fotoğraf çıkarma yerleri vardı ama siz normal fotoğrafçıya gidip de çıkartabilirsiniz resimler daha kalın güzel oluyor onları çıkartıp kestik sonra büyük çöp şişlere yapıştırdık bantla
[silindi] momas biliyorum çok basit aslında bu tarz şeyleri yapıyordum çalışırken canvayı biliyorum ama Adobe Photoshop kullanmayı bildiğim için çok tercih etmiyorum o uygulamayı tabii bilmeyen biri için canva daha uygun boş vaktim olsa yapabileceğimde şu an zor gözüküyor teşekkür ederim 🥰