ballikolarim asla aşamadık erken doğduğu için emme refleksi yoktu zorla tutturmaya çalıştık yok asla tutmadı ağladı krizlere girdi ama bi sekil beslememiz gerekiyordu bende sütümü elektrikli pompa ile sağıp biberomla verdim o şekil içti sadece sürekli sağdım verdim arada da memeye tutuyordum yok inatla asla almadı emmeyince de sütüm azaldı hatta son zamanlar sütümü bile içmemeye başladı sütüm hepten kesildi mama ile devam ediyoruz 2 aydır