yokyanalakasivar biz önce yatakta yanımıza yatırarak başlamıştık. Mamasını içerken mayışıyordu. Başlarda zor oldu tabii, yatağın altını üstüne getiriyordu, duvar dibine yastıkları koyuyordum birde ayak ucumuza. Daha düşecek durumda değildi o yüzden tedirgin olmuyordum. Bazen 1 saati buluyordu uyuması ama çok çok ağlamadığı sürece devam ettik. Bir süre öyle bizim yatakta yattı. Sonra uyuduktan sonra geceleri park yatağa almaya başladık. Bebeğiniz tabii kaç aylık bilmiyorum ama bizim sürecimiz böyleydi. Öncesinde hamakta sallıyorum ben gündüzleri, akşamda babası ayakta sallıyordu 🤦🏻♀️