Ezgi87 simseklivekalpli yani ilk kaç yaşında denediniz ve sonra tekrar kaç yaşında birleştirdiniz.. Sizin çocuğunuzun cildinde doğuştan hassaslık varmıydı
simseklivekalpli Ezgi87 aslında değildi, 2 yaşından sonra ayırdım egzama oldu kasintili döküntüler başladı sonra kardeşi doğdu zaten onunla beraber yikadim 4 yaşında falan geri ayırdım sorun olmadı
Ezgi87 cokbilmismom evet bende bundan korkuyorum birdefa o leke vücutta çıkarsa uzun süre geçmiyor,,biz kendimizde kullanıyoruz ama oğlumda kullanmıyorum,, siz kaç yaşına kadar ayrı yıkıcaksınız
cokbilmismom Ezgi87 bilmem ki ama bi anaokuluna kadar falan ayrı yıkarim gibi 🙈 zaten çamaşır o kadar çok birikiyor ki hepsini birden atmak imkansız
YaSeMi- 2.5 yaşında onun sepeti dolunca ayrı olarak sabun tozuyla yıkıyorum. Bazen az oluyor çamaşırı bizimkilerle atıyorum çift durulama yapıyorum .Yumuşatıcı kullanamayınca çok sorun olmaz diye düşüyorum.
Ezgi87 YaSeMi- bizde sabun tozu kullanıyoruz oğluma,, ama kendimizde yumuşatıcı kullanıyoruz o zaman bunu kullanmadan mı denesek dediğiniz gibi çift durulamayla,, yaa az önce bir arkadaşın yorumu da okuyunca kafam karıştı
deryaren Ezgi87 oğlum 1 yaşına girecek ayrı yıkıyorum heralde daha uzuuun yıllar ayri yıkarım bana hijyenik gelmiyor diğer türlü sonuçta iç camasirlar falanda oluyo
Ezgi87 oylesinebiri__ hahahaaayyy 🤣🤣 bu da cix cvp oldu , ergen olana kadar hadi 2 tane daha doğurursan
BongomyaPrensi Ezgi87 6. Aydan sonra hassaslık olacağını düşünmüyorum ama içiniz rahat etsin derseniz de 1 yaş sonrası bence beraber yıkanmalı çünkü yenidoğan doneminden sonra ek gıda vs lekelenmeler oluyor ister istemez o sebeple mecburen beraber yıkanıyor vanish kullanıyordum lekeli kıyafetlere kimyasal içerikli ama başka da çıkaran olmadı hala onu kullanıyorum
nursnmh Ezgi87 denemeniz lazım genelde olmuyor ya yakın cevremde kimseden duymadım. Olasılıklarin içerisinde.
maygirl Ezgi87 onerilen yas 2…ama kızım 2 yasinda olmasina ragmen bizmkilerle karistrmiyorum.bnce teni halen hassas goruyorum ben..uzun surede ayri atarım..ne yapayım makina bi turda onun icin calisin zaten calısqcak zatrn calisacak oturup düşünemem..sonucta tek basina oda 1 makinayi dolduruyor..🤷♀️boş olsada mevzu edemiyorum.Ciltle alakali bi sorun hasamadik hic ama yinede hassas cilt.