1 hafta oldu cok amaçlı dolap sipariş ettim hala hazırlanıyor yaziyor iptal etsem parasi ne zaman yatar acaba ben hemen kargolanir diye düşünmüştüm bilseydim bim bim gezer arar bulurdum vallahi ayakkabılık yapacağım diye aldım eskisini attım butun ayakkabılar kaldi posetlerde bilgisi olan varmi?