twobabymom_
Afiyet olsun🫶 Maşallah bugün Hamarat günündesin Ben de tam tersiyim😁 üzerimde yorgunluk ve ağırlık olduğu için çocukları kahvaltı yaptırdıktan sonra, küçük de uyurken uyumayı tercih ettim. Benim bebiş de şimdi uyandırdı beni 😍
Akşama da mantar çorbası, peynirli avokado salatası yapmayı düşünüyorum :)