Merhaba, hassasiyeti azaltması için Lansinoh’un Lanolin meme ucu kremini kullanmanızı öneririm. Her emzirmeden sonra sürün. Bebeğin kremi emmesinde hiçbir sıkıntı oluşturmayacak bir içeriktir lanolin. Yani Emzirirken temizlemenize gerek yok. Gümüş kapakla aynı anda kullanmayın.
Bir de emzirme tekniğiniz doğru olmayabilir. Memenizi kahverengi kısmın biraz gerisinde elinizle C şeklinde tutup, önce dudaklarının kenarlarına dokundurun, ağzını kocaman açtığında üst dudağına dokundurarak kahverengi kısmın tamamının ağzına girecek şekilde sokun memenizi bebeğin ağzına. Bebeğiniz memenizi kavradığında Dudaklarının iç kısmının dışa dönük olması gerekiyor. Ben sizin için üç tane bilgilendirici instagram postu ekliyorum. Doğum yaptığınız hastanenin emzirme danışmanlığı bölümüne de ücretsiz olarak başvurabilirsiniz ☺️ (ufak bir tüyo, emmesi bittiğinde meme ucumuzun kullanılmamış ruj gibi eğimli olması demek bebeğin memeyi doğru kavradığı anlamına gelir 😊)
Umarım en kısa sürede hassasiyetiniz geçer 😊