deletedmom719 Bebeğim 7 aylık ve 4.ayından beri gece sık sık uyanıp emiyor. Aslında acıkmıyor evet buna eminim sadece alışkanlık haline geldi ve bunu bıraktıramıyorum. Pışpış denedim yok. Birde benimle birlikte uyuyor. Gece sürekli uyanıp beşiğinden almaktansa yatarak emziririm bende uyurum düşüncesiyle gidiyorum hala ve yanıma alıştı. Beşiğine nasıl alıştırabilirim ve gece uyandığın da emmeden nasıl uyutabilirim. Su falan denedim ama biberon falan almıyor malesef. Başka yöntem uygulayıp bu işi çözen var mı?
Seherronya deletedmom719 bende bekleyeyim burda yavaş yavaş gece beslenmesini kesmek istiyorum durmadan uyanıyo çünkü
Yavuzuannesi2012 deletedmom719 mama deneďim su denedim elde sallamayı bile denedim. Emzik verdim ama yok yok hiç birşey etki etmedi. Beni emzik yeeine kullanıyor acıktığı falan yok. Bu arada 14 ay bitti bizim 😔
Sevvalaydin deletedmom719 yavas yavas olur canim o biz nasil aliskanliklarimizdan bir gunde birakamiyorsak kucucuk bebekte birakamaz illaki aglar inat eder cunku alisik oldugu ister sabretceksin pes etmeden birkac gun uykusuz kalip uyutcaksin kalktiginda mesela bir kere emzirdin bi daha kalkti emzirme pispis yap 30 dkka 60 dkka arasi surebilir evt gece uykudan uyanip bu kadar sure uyutmaya calismak annee icin zor memeyi ver bende uyuym daha kolay ama sonra iste o dahada zor oluyor o yuzden bikac gun 20 kerede kalksa kalk yanina alma pispisla kucagina al mayistir geri birak bir haftada falan duzelir sabirli davranirsan
deletedmom719 Sevvalaydin dediğinizi yapacağım hatta bugün başlayacağım dediğiniz gibi zor olacak ama biraz dayanıp azim etmeliyim yavaş yavaş. Teşekkürler ❤️
41hamile Bizde 7 ay bitcek öyleyiz ben şunu anladım eğer ya yana ve yüzüm ona dönükse durmadan emmek istiyor sık sık kalkıyor emmesi durduğu an sırtımı dönüyorum yada ayakucuna yatıyorum ozaman uzun uyuyor
Sezgi Aynı benim bebeğimi anlatmışsınız resmen. Benimkide emerek uyuyor resmen saat başı yanımda emerek uyukluyoruz, beşiği hemen yanımda ama yatmıyor malesef, şuan 8 aylık, yalancı emzik niyetine kullanıyor beni
mylmz deletedmom719 bir fikrim yol ama meme yerine biberonda su vermeyin, kuzenim yapmıstı onu bu sefer cocuk su için uyanmaya basladı..
Ahsenimm Aslında yapabileceğimiz tek şey desteksiz uyutmak. Benim kızımda önceden saat başı kalkardı iki emer geri uyurdu uyku eğitimi aldık desteksiz kendisi uyuyor gece uyanmamız bitti uyansa bile iki mızırdanıp geri kendisi uyuyor ben hiç kalkmıyorum bile yataktan
deletedmom719 Ahsenimm yaa ne kadar güzel. Uyku eğitimi alma imkanım yok malesef keşke alabilsem. Ama desteksiz uyutmak sanki bana imkansız gibi geliyor ne bileyim yatağa koyduğunuz anda gerçekten uyuyor mu kendi kendine ne güzel. Hangi uzmandan aldınız