momofbabyboy gece emzirip yatırıyorum uyuyo beşiğinde sabahta 7.30 8 de kalkıyo onu uykuya yatırınca bende bi saat yatayım diyorum bu sefer diğer büyük kızım kalkıyo o yüzden dinlenemiyorum pek gün içindede hep koşturmaca halindeyim o yüzden bi desteğe ihtiyacım var o vitamini alırsam çok yedirirmi acaba diğeri gibi emin olamadım 😅