İki çocuklu bir anne olarak benim yaptığım hatayı yapmayın diye naçineze uyarmak isterim. İlk çocuğumda oioi kaşıktan bardağa tüm malzemeler aldım maalesef tüm silikonlarda olduğu gibi koku bırakıyor çeşit çeşit önlükler asla kulla nmadı 1 tane yeterli 2. Aydan sonra hiç kullanmadım silikonları cam tabak hem hijyenik hem mis gibi ilk 2 ay için silikon uçlu weebaby çok güzeldi kaşık olarak en memnun kaldığım marka o oldu. Yemek kitapları almıştım 2 kere anca bakmışımdır. O yüzden kesinlikle tavsiyem
Her şeyi organik olsun parayı bu tür yerlere harcamanız çok daha mantıklı ben og beyorganik markalarından salçasından bisküvisine alıyorum ravlanın zeytinyağını kullanıyorum tüm meyve sebzelerini pestist analizli bir manavdan alıyorum onun dışında peynirini yoğurdunu kendim yapıyorum yumurtaları organik kesinlikle ilk 1000 gün özellikle buna dikkat edin nerde yediğinden ziyade ne yediği daha önemli prensibini taşıyorum.