Vesile96 doktora gidin hemen ama göz doktoruna. benim 2 hafta oldu tek gözümde çıktı önce önemsemedim eczaneden damla aldırdım. sonra diğer gözümde çıktı göz doktoruna gittim. göz kapağı kistiymiş ve 3 gün ilaç kullandım ve iğne ile deldi doktor boşalttı. biri geçti ama biri geçmedi hala