Merhabalar.. 2 aylık prematüre oğlum 2 gündür her beslenme sonrası kakasını yapıyor doktoruna mesaj attım bağırsak enfeksiyonudur dedi probiyotik damla söyledi onu alın dedi antibiyotiksiz bağırsak enfeksiyonu geçer mi antibiyotik kullanma taraftarı değilim tabiki ama daha cok kucuk daha kötüleşmesinden korkuyorum