Ben daha yeni kaydoldum üniversite sınavına yani 10 gün oluyor. Bugün sabahta sınav parasını yatırdım. Haziran üniversite sınavı yani yks sınavı var. O sınava giricem. Sınav notuma göre tercih yapıcam açıktan okumak için de açık öğretim üniversite büroları varmış oraya başvurmak gerekiyormuş. Bende yeni yeni öğreniyorum araştırıyorum bu kadar biliyorum şimdilik