annemiyimneyim Bebeğim üç aylık olmak üzere düz zeminde hafiften dönmelere başladı deniyor yani. Ama uykularında reflü yataginda yatıyor. ne zaman düz zeminde uyutmalıyım ? uyurken bir şey olur diye korkuyorum.
novellaa annemiyimneyim Benimki 4 ay 9 günlük hala yatıyo reflüde gece kayıyor gerçi. Sık kustuğu için yatırıyorum. Ne zaman bitecek bu çile acaba😅
3kidsmom annemiyimneyim 3 aylıkken bıraktım bizde hiç kusma yoktu gece gazını çıkarmadan uykuya dalıyordu güvenli olsun diye kullandım tabi uyandığında yerinde yeller esiyor du çok kayıyor 😅
annemiyimneyim yagmur35yy çok kusan bi bebek değil yedikten hemen sonra yatarsa kusuyo gece için endşeleniyorum o yüzden. Yiyip yatıyor hemen
yagmur35yy annemiyimneyim şey yapın olmazsa yanlarına gene yastık koyun gece daha zor olur sizin icinde
annemiyimneyim novellaa evet benimki de bir aya sığmaz kaydırıyor kendini sürekli gece kaç kere yukarı çekiyorum. Yatağın altına eğim yapabiliriz aslında. Birde ben salında uyutp odasında yatıyorum taşıması kolay olıyor böyle uyanmıyor🙊