Kızlar günaydııın 🥰 Var mı sizin bebişler küçükken şikayet ettiğiniz ama özlediğiniz şeyler. Bana geceleri uyanıp emzirmek çok yorucu gelirdi ama şimdi o emzirme zamanlarımı özledim, bir an önce yürüseler diye dertlenirdim ama o bebek kokulu şapşik zamanlarını özledim. Benimkiler fazla büyük değiller ama eminim büyüdükçe küçüklük zamanlarını özleyeceğim . Sizde durumlar nedir 🥹