newwmommy @yanissa anneliğimin 4.ayına giriyorum aynı şeyleri hepimiz yaşadık. Uykusuzuz, yorgunuz, yeni hayata adapte oluyoruz, iyileşiyoruz, süt üretiyoruz vs. Üzülmeyin, korkmayın, tecrübe ediniyoruz, bebeğimizi çok daha iyi tanıyoruz. Harika annesiniz hepiniz 🩷