Oğlum Bir haftadır çok huysuzdu ,anlamadım ilk başta nedenini, emmek istemiyor az yemek yiyor .Daha sonra bir gün ateşlendi doktora götürünce orada söyledi doktor diş ağrısı olabilir diye. Ben de bakınca bütün belirtileri uyuyor şu an, geceleri sürekli uyanıyor, çok agresif. eline soğuk salatalık veriyorum onu yedikten sonra keyifleniyor biraz ne kadar sürecek acaba bu diş sancısı ve nasıl daha kolay geçer hiçbir bilgim yok yaşayan var mı