4 günlük metrin tedavisi olmuştum vücudumda yara döküntü beisey yoktu Saten huylantiydi sadece tedavi üzerinden 2.haftaya girdim sabah kalktım boynumda ve yüzünde kırmızı sivilceler var ve boynum aşırı kaşınıyor bu süreçte ben düzenli kükürtlü vazelin kükürt ardıç çay ağacli nemlendiriciler suruyordum niye böyle oldu anlamadım napacagim ben

