Merhaba sevgili anneler
Eşimle ikimiz de çalışıyoruz akşam 7de evde oluyoruz, bebeğim 7,5 aylık. 5,5 aylıkken işe döndüm, bebeğime kayınvalidem bakıyor bu süreçte birlikte yaşıyorduk ama iki haftaya kendi evimize çıkıyoruz, bize yemek de yapıyordu ama şimdi kendi evimize çıkınca bebeğe bizim evde bakacak ve yemek yapmayacağınu söylüyor artık kendi evimize gidiyoruz diye, çocuğum akşam 8de uyuyor, işten gelince 1 saat vakit geçirebiliyoruz, böyle düzeni olanlar nasıl yapıyor ben ne ara yemek yapıcam ne ara çocuğumuzla ilgileneceğiz? Önerilerinize açığım 🌸