Oğlum 1 yaşına girdi, ben de haftada 2 gün ofise gitmeye başladım. 3 gün evden çalışıyorum. Bakıcımız var.
İlk kez ofise gittiğimde eve dönünce beni gördüğünde ağlar sevinir filan sandım ama pek bir tepki vermedi hatta küsmüş gibiydi sadece gülümsedi bir iki kez. Soğuk durdu bana. Neden böyle oldu sizce? Acaba güvenli mi bağlanmadık?
Normal mi böyle olması?