Ahsensmom_ 8 aylık olacak bu ara zorluyor varmı bunları yaşayan neden oluyor ne zaman geçecek çok yorgunum destekçim de yok
ysm53 Ahsensmom_ benimki 6.5 aylık 4.5 aydan beri öyle alt iki dişi de çıktı ama yine sık uyanıyor memeye gelmeden uyumuyor diş değil atak değil sıcaktan değil huyu değişti artık demek ki diyorum kabullendim gibi geçeceğini düşünmüyorum
Efe_momm Bebekler açlık olmasa bile anneyi emmek için temas halinde olmak için yanında ister mutlaka diş geliyordur ağrısı vardır ve sizi yaninda istiyordur