Ozlemete Gebze ve Tuzlada oturanlar Tuzla devlet hastanesi Dr.Ali Korkmaza sunnet ettireniniz var mi, varsa memnun kalan var mi?
[silindi] Ozlemete beennn ben memnunum baya ilgilendiker bizimle hatta sünnete de aldı eşimle ablam girdi ben korktum çok temiz sterilliğe önem veriyor hemşireler falan çok tatlişler
[silindi] Ozlemete dakikasında çıkarttılar 😁 dört günde net iyileşti pipi ucunda morarma oluyor o normal korkulcak bişey yok ağrı kesiciyi iki üç gün beş saatte bir verdim 1 ölçek calpol. Pipi ucu yapışmasın diye pişik kremi üstüne zeytinyağı süsüyorduk doktorumuzun tavsiyesiydi. Yapışma olmadı 2-yada3 günde dikişler düştü ben 24 saat değilde 4-5 gün sonra yıkamıştım korkmuştım acır diye kaka yapmadığı sürece bezini değiştirme ilk gün birde su değdirme
Ozlemete [silindi] insallah senin dedigin gibi olur hemen cikartirlar ve cabuk atlatiriz. 2 yasina gircek nisanda, senin oglun kac aylik narkoz veriyorlar mi peki, kafamda deli sorular var, esimi dinlemeyip yeni dogan sunneti yaptirmadigim icin cok pismanim
[silindi] Ozlemete ben kırkı çıkmadan yaptırdım 1 hafta sonra 1 yaşına giricek narkoz yapar muhtemelen seninkine.ama korkulcak bişey yok ilk iki gün dikkatli olmamız gerekşyor sonrası kolay 🤗
Ozlemete [silindi] tesekkurederim verdigin bilgiler icin 😊 simdiden nice mutlu yillari olsun oglunun 🎂