Benim bebeğim 3.770 kg doğdu şuan 2 ay 1 haftalık iğnelerini yaptırdık ve şuan ki kilosu 6.500 kg çok şükür iyi ilerliyoruz sadece emziriyorum bunun sebebini beslenmeye bağlıyorum çünkü ilk çocuğumda beslenmeme bu kadar dikkat etmemiştim .Hamilelik dönemimde 3 lü taramam riskli çıkmıştı biraz bunun stresi vardı ve varis sorunum vardı o yüzden çok fazla kilo almadan bebeğime vitamin açısından iyi gelen besinleri tükettim tamamen beslenmemi değiştirdim ve hem hamilelik dönemimde hem şuanki emzirme dönemimde bu şekilde besleniyorum . En çok yediğim ve içtiğim şeyler su öncelikle çok fazla içtim ödem tutmadım fazla , günde 1 muz ,avakado ,laktozsuz süt ve ev yapımı yoğurt ,kefir ,yulaf veya granola çok iyi geliyor ,ceviz ,badem ,fındık çiğ şekilde ,semizotu ,bulgur ,yeşillik ,tahin özellikle ve hurma ,kuru üzüm ,yaban mersini kurusu ve kuru dut bunlarda çok iyi geliyor süte bütün bunlardan azar şekilde sıklıkla tüketiyorum .