Merhaba kızlar kızım 20 aylık Üst dört ön dişi çürümüş doktor çekilmedi dedi. Başka doktora götürdüm kurtarabiliriz ama genel anestezi vermemiz lazım dedi. Çok küçük olduğu için korkuyorum. Çürük dişler arada apse yapıyor dudağı şişiyor. Anesteziden korkuyorum böyle bir durum yaşayan var mı