Kızım 2 ay sonra 2 yaşına girecek normalde hiç hırçın biri değil kimseyi dövmez ısırmaz ama bu aralar nereye gitsem küçük büyük dinlemiyor herkesi ısırıyor dövmeye çalışıyor herşey için kriz geçiriyor ortamdakiler de aşırı söylüyor modum çok düşüyor kızıyorum ne yapsam aynı bu saat oldu yatmıyor kafayı yemek üzereyim ne yapmam lazım hiçbirşey işe yaramıyor