@yavrukurt_ Ayy inanır mısınız bende aynen bunu düşünüyordum oğlum doğduğundan beri molfix kullanıyoruz asla bir sorun yaşamadım ancak geçen haftalarda taşındık işte o telaş ve araya bir tatil sıkaırırdık inanın markette bedeni yok diye bimden aldım direk BİM’in markasını cookkk memnunum 🫣🫣 Yani bi alerji vs yaşamadım ve çok önyargılıydım kesinlikle tavsiye ederim kullanacak olursa.. Size geçmiş olsun bezler maalesef değişiyor ama sleppy den memnun olanlar var 🌸