Bende çok severim görümcelerimi bazen o ben onlara onlar bana sinir bazen çok bilirler bazen görgusuuz bazeeen herseyime karışırlar bazen ben onlara bazen ufak tartışma bazen ses yükselme çokça kahkaha asla kin nefret öfke dedikodu yok. Bugün küssek yarın hiçbirşey olmamış gibi çünkü bir aileyiz nasıl ki annem ve kardeşim ile tartışıp küsmüyor ve uzatamıyorsam onlarla da oyleee 😀💕