ozlemkctpe alışkanlık uyanmaları oluyor genelde. 14 aylıkken bıraktırdım bende gece beslenmesini. İlk önce rüya öğünü yapıyordum 1 kere diğer kalkmalarında su teklif ediyordum aç olmadığını biliyordum çünkü,sonrasında rüya öğününü de bıraktım her kalkmasında su teklif ettim yatağında sakinleştirmeye çalıştım çok zorlarsa kucağımda sakinleştirdim. Uyku eğitimiyle aynı anda bıraktım gece beslenmesini. 3-4 gün sonda adapte olmaya başlıyorlar artık çünkü ağlasa bile meme olmadığını anlıyor bir yerden sonra