Oğlum 38 aylık. Bugüne kadar inat etmese çok kolay şekilde halledebilirdik bu tuvalet eğitimi işini biliyordum keza çiş konusunda öyle oldu 2 gün sadece benim sormamla gidiyordu artık 2 haftadır kendi gelince yapıyo(ayakta). Geceler dışında hiç bez bağlamıyoruz. Ama gelin görün ki kaka konusunda asla bi yol kat edemedik oturmaktan korkuyor. Bez bağlamadığımız ilk gün kakasını altına yapmış öyle bir ağladı ki çok zorlandım sakinleştirmekte. Her gün düzenli olarak kaka yapan bir çocuktur o olaydan sonra 2 gün boyunca hiç kakasını yapmadı. 3. Gün kendi kendine oynarken öyle bir ağlamayla geldi ki yanıma ne oldu dedim, ama ağlamaktan konuşamıyor babasına da acaba bundan mı diye sormuştum da. Biraz sıkıştırdıktqn sonra poposunu tuttu kakam geldi ondan korkuyorum dedi. Hemen bezini taktım çok kötü hissettim o an düşünmedim eğitim falan:( ne zaman kakan gelirse söyle ben bezini takarım korkmana gerek yok dedim. 2 haftadır da anne bezimi bağla kaka yapıcam diyor. Ama nasıl çıkıcam işin içinden bilmiyorum herşeyi denedim herşeyi teklif ettim kanmadı hiçbirine. Kakayı gördü mü kokusunu aldı mı öğürüp öğürüp kusturuyo kendini. Aşırı inat bir çocuk asla zorlayamam biliyorumm huyunu. Siz bunu nasıl aştınız?(epey uzun oldu kusuruma bakmayın herkese iyi geceler <3