Kızlar neler yaptınız iyileşmesi için. Özellikle 6 aylıktan önce bebeği covid olanlar var mı? Varsa konuşabilir miyiz??? Biz kan testi ile öğrendik 2 gün sonra 4 aylık oluyo. Belirtisi ateşti doktoru direkt kan istedi hemen covid teşhisi koydu test sonucu da pozitifti zaten nokta atışı yaptı yani. Bu 3. Günümüz bu sabah da biraz ateşi vardı düşürdüm . Şimdi uyuyor sizce sabah tekrar çıkar mı? Yatış olmasın diye çok çabalıyorum inşallah korktuğum başıma gelmez dua edin bize 🥺