Selam kızlar bebeğim iki aydır hiç kilo almıyor şuan 7 aylık oldu bugün doktora gittik normal değil dedi tahlilleri vs yapıldı ek gıda her şeyi yiyor çok şükür anne sütü de alıyor mama iciremiyoruz malesef 37 haftalık doğduk sizler kilo alması için neler yapıyorsunuz tavsiyeleriniz nelerdir yardımlarınızı bekliyorum ♥️