Merhaba canım anneler.Evlilipimden bu yana aşırı derece de sinir sorunum var eşimle sıkıntım yok şükür o hatta herkese karşı savunur laf der ezdirmez ama insanlar arsız olunca olan oluyor.ilk herşeye sustuğum için içime atardım hep ama şimdi patlıyrm şimdi akıllandım ama geç kaldım maalesef sürekli düşünüyorum aklıma geliyor yapılanlar haksızlıklar temizlik yaparken bile kendi kendime anlatyrm. 4 yaşında bir oğlum 1 aylık daha yeni doğan bi oğlum daha var aşırı sinirliyim herşey batar hale geldi lohusalık değil doğumdan hatta hamile olmadan tam psikiyatriye gitmeye karar verdim hamile olduğumu öğrendim .ben çocuklarıma bağırmak istemiyrm eşimin suçu yokken sinirimi ona boşaltmak hem beni hem onu yıprattı ama belli etmemeye destek olmaya çalışıyor şimdi gitsem psikiyatriye tedavi süreci nasıl olur emziryrm diye ertelenirmmi