aslananne27 Bebeğim 4 aylık aksam üstü ateşi çıktı 38 hep ateşi bazen 38.3 oluyor ateş düşürücü verdim ama hala aynı inmedi 🤦🏻♀️ diş ateşi galıba eli sürekli ağzında iştahsız 120 cc mama yı bile bazen tam içiyor bazen bitirmiyor elini kulağa götürüyor ara ara
2prensesimvarcanim aslananne27 çok geçmiş olsun ılık duş aldırın diş jeli sürün damaklarina dış kasiyicisini buzluğa koyun soğuk soğuk verin damak sizlamasina iyi gelir ağrısı hafifler
Pinrrr 2prensesimvarcanim merhaba bizimde burun akıntısı ve öksürük var bende hasta oldu diyodum fakat balgam da eşlik ediyor balgam için bişey yapiyomusunuz acaba