prp2727 Doktor rapor vermişti yeni doğduğunda rapor tanimlamasi böyle kontrole daha gitmedik sizce önemli mi endişe ettim
Bilinmez Görümcemin kızındada aynı durum vardı kendiliğinden kapandı 2 yaşında kontrole gittiler takipliydi şuan 2 yaşında şükür çok iyi kapandı kalbini ferah tut sağlıkla büyüsün bebişin