27 aylık kızım var aşırı huysuzlaştı tanıyamıyorum bu kadar da değildi aksama kadar ınlıyo sürekli mızmız ağlıyo yemek yememeye başladı cok sakinleştiremiyorum yorulup susar diyorum o da yok devam ediyor ağlamak istiyorum artık oturup çaresizce bakıyorum öyle böyle olup çözüm bulanlar bana fikir verin ne olur :(