Ekncirem ,bence normal ya bu ay herkesin öyle oldu ,benim 20gun gecikti düşün ve halen olmadım.,kan da negatif,ama ben bu bir haftadan fazladır rahatsızim .ondan öncede enfeksiyon geçirdim üst üste geldi ,herşeyi direk hamileliğe vuruyoruz illaki istyoruz 😅