Kızlar az cok tanıyan var beni pazara geri mi dönsem satıslarına devam etsem yoksa aylıkcı mı calıssam ne yapsın bu bacınız? Giyim olarakta az alıp guess gibi takım esofman tarzı seyler de internete reklam verip satmayıda dusunuyorum ayrıca napsam bilemedim kızçeler?