myarenb defneduruu ben arabaya yazıldım elimdeki birikimi vermemek için ayda teslim, peşinat vermedim 25 bin taksit ödüyorum ekimde teslim alacağım insallah arabamı çok yakınım bu ay teslim aldı arabasını, evdeki sistemi bilmiyorum
mamacitaa_ defneduruu tam 1 yıldır fuzulevime ev için başvurduk henüz çıkmadı , her ay kura çekiliyor fakat bize çıkmadı 🫤😵💫 zaten son teslimatta ekim ayi. Bekliyoruz bakalım
cgdm12 myarenb peşinat nasıl vermediniz acaba belli bir cüzi miktar istiyorlar bide kaç paralık arabaya yazıldınız dosya masrafı ne kadar ödediniz
myarenb mamacitaa_ defneduruu elifseyda emin evime yazıldım evet. taksitlerim sabit, artma yok hep 25 bin ödeyeceğim
myarenb cgdm12 100 tl peşinat verdim 😂 peşinatsızda oluyomuş ama miktarım düşük ondandır 350 bine yazıldım üstünü kendim tamamlıycam, 25 bin dosya masrafı ödedim, 14 ay 25 bin taksit
myarenb cgdm12 ötv zamını hiç bilmiyorum açıkcası bir ay çok erken arabalar çok hızlı gidiyor 1 hafta önceden bakmak lazım, kimse 1 ay bekletmez arabayı
ilosasell Tumet ev için sorun yaşadınız mı çekilişli mi çekilişsiz mi ? Bizde fuzul evime ev için başvuru yapacağız inşallah