Kızlar çocuğum 3 buçuk yaşında ve gece lambası ile uyutuyorum. Kendisi gece lambasını çok seviyor ve karanlık sevmiyor. Bende melatonin güzel salgılansın diye karanlıkta uyutmak istiyorum. Alıştırmış olanlar var mı neler yapabilirim bu süreçte ? Kademeli yaklaşmak istiyorum